
CARLES SANS – TRICICLE
L’anomenat “guapo” de Tricicle posa la seva veu i el millor humor en un espectacle especialment indicat per a esdeveniments, amb les anècdotes més divertides i insòlites de la mítica companyia que forma part de la memòria emocional del nostre país.
La clau del seu èxit és la naturalitat, els seus canvis de veu i la gràcia infinita en l’art d’explicar històries. Una habilitat que no havia pogut utilitzar amb Tricicle.
Un espectacle àgil i divertit en què, per primera vegada, es conjuguen el més pur estil Tricicle així com la paraula i l’expressivitat gestual de Carles Sans. Els seus convidats coneixeran, de primera mà, els secrets d’una de les companyies d’humor més reconegudes i estimades pel públic.
No donaran crèdit a algunes de les situacions més peculiars viscudes per ell mateix i pels altres membres del famós trio.
Humor blanc, amb el to i la intenció justos. El més adequat per a un esdeveniment elegant.
